LuxCasa Kundsupport

På LuxCasa förstår vi att utmärkt kundservice är kärnan i varje framgångsrik onlinebutik. Vi är engagerade i att erbjuda dig förstklassigt stöd och service för att göra din shoppingupplevelse hos oss så smidig och behaglig som möjligt.

Du kan kontakta oss via vår elektroniska serviceportal, per telefon eller via livechatt, och vi strävar efter att svara på alla förfrågningar så snabbt som möjligt. Kundnöjdhet är av yttersta vikt för oss, och vi välkomnar gärna din feedback så att vi kontinuerligt kan förbättra våra tjänster.

Tack för att du valde LuxCasa. Vi är här för dig!



För att vi ska kunna betjäna dig så snabbt och effektivt som möjligt, överväg följande innan du kontaktar kundsupport:

  • Välj rätt kommunikationskanal för dina frågor och problem.
  • Kontrollera om ditt ärende eller din fråga kan hanteras eller lösas i en viss kanal.
  • Om du har frågor om din beställning, var god och förbered dig på att ange ditt ordernummer. Du hittar ditt ordernummer i din orderbekräftelse via e-post.




Elektroniska serviceportal

vanligaste frågorna
 leveranstidsförfrågningar
✔ avbeställning av order
 retur av produkt
 transportskador
 produktreklamationer
 garantiärenden
 övriga frågor och problem


Klicka på knappen ”Öppna ett nytt ärande” nedan, välj ett relevant ämne för din förfrågan, fyll i all information och skicka in kontaktformuläret till oss.



*vår kundsupport kommer att kontakta dig via e-post inom 24-72 timmar.





Telefontjänst

✔ vanligaste frågorna
✔ försäljningstjänst


Tel. 081-242-09-89
Öppettider: Måndag-Lördag 7.00-15.00



 

Live-Chat

 vanligaste frågorna
 försäljningstjänst